Tele2

Vi har ännu inte fått många felrapporter för Tele2.
Om Tele2 inte fungerar för dig, kanske du är en av de första att stöta på ett problem - vänligen överväg att återkomma senare. Det är också möjligt att problemet är lokalt eller relaterat till ditt interna nätverk eller system.

Tele2 rapporter

Tele2 erbjuder internet-, tv- och telefontjänst, både via fasta och mobila anslutningar. När Tele2 har problem, kanske mobilt eller fast internet inte fungerar, det är ett telefonavbrott eller användare får ingen TV-signal.

Rapporter om problem med Tele2

PA PA
Inte ens deras dirftstörningsida funkar : Något har gått fel Något gick fel vid hämtning av driftstörningar Vilket skräp.
Kunde inte ens logga in nu, får 404 page not found. Deras sida säger att de har tekniska problem.
Bredbandet har vart nere hela dygnet, tele2 fortsätter säga att den jobbar på problemet men förstår inte hur det kan ta så här lång tid
Det är helt oacceptabelt att tele 2 orsakar driftfel i mobilnätet så att vårt och andras företag drabbas av stor ekonomisk förlust pga vi inte kan nås av våra kunder och ej kan ringa till kunder samt att internet ej fungerar. Ersättning måste krävas från Tele2 för detta och av oss alla som drabbas. Inte okej alls. Detta fel kommer vara till 26.6.2026 stod det på tele2 driftinfot...katastrof!!!
Fullkomligt haveri! Ingen i företaget har kunnat använda telefonen på hela dagen. Satt i telefonkö i 1 timme och 45 minuter för att få svaret ”håll ut, det kommer igång inom kort,troligtvis inom en timme”. Klockan var då 15.00 och nu är klockan 21.20 men telefonerna är fortfarande döda. Katastrof för företagare och kompensation lär inte ens komma på tal i vanlig ordning! Det går dessutom inte att varken chatta eller maila som företagskund. Endast ringa för support och det är inte helt lätt när problemet är att det inte går att ringa!! Sämsta kundtjänsten.
Någon mer än mig som har Tele2 och drabbats av driftstörningar senaste dagarna?
Andra i Lund med problem med bredband? Varit nere i timmar för mig ikväll 20/11.
Internet vart nere sedan tidigt imorse i Gbg för mig
sedan igår inget internet eller tv
När börjar Snapchat fungera som vanligt igen?